۲۱ بازديد

راز بدست آوردن روغن از اينستاگرام براي مشاغل خود اين است كه در فالوورهاي خود تعهد ايجاد كنيد و خود را به عنوان بخشي كليدي از جامعه آنلاين كه ممكن است به زودي مشتري آينده شما باشد ، قرار دهيد.
از اينستاگرام مانند يك حرفه اي استفاده كنيد و تعامل را افزايش دهيد ، يعني قابل مشاهده بودن محتواي خود در سيستم عامل و تعداد كاربراني كه با انتشارات شما تعامل دارند.
توجه داشته باشيد ، و آماده شويد تا جنبه اقناعي و تجاري شما را به نمايش بگذارد.

حساب اينستاگرام خود را به يك نمايه تجاري يا شغلي تبديل كنيد و از حضور خود در اين شبكه اجتماعي و استراتژي بازاريابي بصري آن نهايت استفاده را ببريد ، براي موقعيت يابي خود به عنوان يك برند و دستيابي به سطح بالايي از تعامل با مخاطبان هدف خود.
شخصيت تجاري خود را منعكس كنيد.
هنگامي كه با مردم ارتباط برقرار مي كنيد ، ويروسي بودن محتواي خود را ارتقا دهيد ، به طور عميق بدانيد مخاطبان شما چه كساني هستند و چه انتظاري از شما دارند ، بازديد از وب سايت شما را افزايش داده و قابليت مشاهده محصولات يا خدمات شما را افزايش مي دهند.
با استفاده از يك نمايه شركتي در اينستاگرام مي توانيد اطلاعات مربوط به شركت خود را اضافه كنيد ، و به معيارهاي بي درنگ با نتايج مربوط به تعداد فالوورها يا پسنديدن ها ، و عملكرد Stories و انتشارات حمايت شده خود دسترسي داريد.

هشتگ ها كلمات كليدي يا عباراتي براي تجارت و صنعت شما هستند كه قبل از آن علامت پوند وجود دارد و براي دسته بندي محتوايي كه منتشر مي كنيد ، براي دسترسي بيشتر افراد مرتبط با هدف شما ، افزايش ديد و تشويق تعاملات است.
آنها يافتن مطالب را بسيار راحت تر مي كنند. طبق برخي مطالعات ، استفاده از 7 تا 30 هشتگ در هر پست كار مي كند.
آنها همچنين سرنخ هايي را در مورد روند صنعت شما ارائه مي دهند ، به كشف ساير نشريات مربوطه ، حساب هاي مرتبط براي دنبال كردن كمك مي كنند ، و همچنين منبع مفيدي براي دانستن اينكه رقابت شما چه مي كند و مخاطبان شما در مورد مارك تجاري خود شما هستند.

طبق اطلاعات اينستاگرام ، بيش از 500 ميليون اكانت روزانه Stories را منتشر مي كنند و از هر سه نفر يك نفر مربوط به شركت ها است.
با Stories شما ، امكان دسترسي آسان به افراد بيشتر در قالب جديد و سرگرم كننده اي كه به مدت 24 ساعت قابل مشاهده است ، پيش روي شما باز مي شود. با يك تجربه بصري تمام صفحه با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد و آنها را وادار كنيد كه بارها و بارها براي بازديد از نمايه شما و تعامل با شركت شما بازگردند.
از طريق متن ، موسيقي يا برچسب (افزودنيهاي تصويري) با هشتگ ها ، س questionsال ها ، هدايا ، مكان ها ، شكلك ها ، گيف ها ، تماس هاي كاربردي يا حتي برچسب هاي محصول ، سفارشات يا كارت هاي هديه با انجمن خود ارتباطات قوي برقرار كنيد.
براي جذب مشتري جديد و همچنين حمايت از وفاداري ، اين ابزار قدرتمند بازاريابي را متحد خود قرار دهيد.

اگر آنچه شما مي خواهيد يك روايت بصري مطابق با اهداف كسب و كار شما باشد ، محتواي با كيفيت به شما در دستيابي به آن كمك مي كند. اين توصيه ها را در مورد اندازه تصاوير ، فيلم ها يا داستان هاي اينستاگرام خود دنبال كنيد و يك نتيجه حرفه اي بگيريد.
اندازه تصاوير در اينستاگرام
> تصوير نمايه: 110 110 110 پيكسل (وضوح پيشنهادي 180 180 180 پيكسل)
> تصاوير مربعي: 1080 10 1080 پيكسل يا 640 6 640 پيكسل (حداكثر اندازه 2048 20 2048 پيكسل است)
> تصاوير عمودي: 1080 13 1350 پيكسل يا 600 74 749 پيكسل
> تصاوير افقي: 1080 56 566 پيكسل يا 600 400 400 پيكسل
حجم فيلم ها در اينستاگرام
> فيلم هاي مربعي: 600 600 600 پيكسل
> فيلم هاي عمودي: 600 750 750 پيكسل
> فيلم هاي افقي: 600 31 315 پيكسل
وضوح پيشنهادي 640 6 640 پيكسل است و مدت آن بين 3 تا 60 ثانيه است.
اندازه تصوير و فيلم براي Instagram Stories
> تصاوير داستان: 750 13 1334 پيكسل
> ويدئوها: 750 x 1334 پيكسل
طول فيلم ها براي Stories حداكثر 10 ثانيه است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.